مبلمان-کلاسیک

مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک مبلمان از آن رو که بازتابی از فرهنگ و هنر یک سرزمین و نمادی از شأن و منزلت اجتماعی افراد به شمار می‌رود، در گذر تاریخ، نمایانگر طیف متنوعی از سبک‌های طراحی بوده است.مبلمان کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مبلمان در دکوراسیون داخلی به حساب می آید. این نوع مبلمان که به نوعی مبلمان اشرافی در سبک کلاسیک به حساب می آید میتواند جلوه ای لوکس به فضای منزل شما ببخشد که البته دانستن برخی اطلاعات همچون ابعاد رنگ و همچنین نوع چینش (تقارن کامل یا نسبی) و همچنین همنشینی با دیگر عناصر کلاسیک برای انتخاب یک مبلمان زیبا و کارآمد مورد نیاز است.

لذا در صورت نیاز تیم تخصصی دکوراسیون داخلی آتلیه معماری پایدار همراه شما عزیزان در دستیابی به مبلمان مناسب برای فضای مورد نظر شما می باشد.

مبلمان-کلاسیک

تاریخ مبلمان کلاسیک

نگاهی اجمالی بر تاریخ طراحی این مبلمان گویای آن است که این سبک‌ها غالباً از سه کشور اروپایی ایتالیا، فرانسه و بریتانیا ریشه گرفته‌اند و سپس در گذر زمان به دیگر نقاط اروپا و امریکا گسترش یافته‌اند.امروزه، مبلمان  ایرانی، بیش از آنکه نمادی از گنجینه‌ی غنی عناصر فرهنگ ایرانی باشد، نسخه‌برداری بی‌کم و کاست از مبلمان بیگانه محسوب می‌شود و از این رو، مبلمان کلاسیک ایرانی نمی‌تواند واجد قابلیت‌های چشمگیر برای صدور به بازارهای جهانی باشد که این موضوع با توجه به پیشینه غنی ایران در خصوص مبلمان در گذشته به هیچ وجه شایسته نمی باشد.

مبلمان-کلاسیک

معیار های انتخاب

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب مبلمان  باید به آن توجه کنید انتخاب پارچه ی رومبلی مناسب با مبلمانتان است.همچنین انتخاب رنگ مناسب که بتواند علاوه بر ایجاد ظاهر لوکس فضای شما را دلبازتر نشان دهد از مهمترین نکات انتخاب مبل می باشد. شاید در نگاه اول انتخاب رنگ های شاد و متنوع برای مبلمان کلاسیک کمی دور از ذهن باشد. اما انتخاب رنگ های روشن و زنده برای مبلمان  می تواند ظاهری خاص و پر انرژی به دکوراسیون شما ببخشد. همان طور در بندهای قبل گفته شد انتخاب پارچه ی رومبلی یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما به آن توجه کنید. اما موضوعی که پیش از انتخاب پارچه رو مبلی باید به آنتوجه کنید انتخاب بدنه ی مقاوم و با دوام برای مبلمانتان است.

مبلمان کلاسیک

در پایان شایان ذکر است که پس از بررسی مبلمان کلاسیک ،آتلیه طراحی گروه معماری پایدار آماده طراحیو دکوراسیون منزل شما بصورت تخصصی و مشاوره خرید مبلمان مناسب برایتان می باشد لذا در صورت نیاز از مشاوره رایگان ما در این خصوص بهره مند گردید.